Eindelijk samen in Tanzania

11 februari 2020 - Usa River, Tanzania

20200210_19543720200211_092820

Mijn eerste dag zit er ook op. Na een lange reisdag, 17 uur nadat in de trein gestapt ben in Groningen,  stond ik ineens op Tanzaniaanse bodem waar ik opgewacht werd door mijn dochter Nicolle.  Zo apart, maar ontzettend  leuk om hier nu bij haar te zijn.
Na een kleine lunch op onze verblijfplaats en toen de oogjes nog even dicht gingen we om 16:00 uur met de dala dala (mini busjes waar officieel 10 zitplaatsen zijn, maar 20 ingepropt worden, naar The Cradle of Love Babyhome om nog even kennis te maken met de verzorgers en natuurlijk met de kinderen. Ik werd daar erg warm en hartelijk ontvangen.  Heel leuk. Van huis uit had ik o.a. dozen latex handschoenen en kinderparacetamol meegenomen dus die heb ik maar alvast afgegeven.

IMG-20200211-WA0007

Daarna hebben we de dochter van de manager nog even van school gehaald en zijn nog naar de supermarkt gelopen.  Met de dala dala weer terug, gegeten en toen was mijn lampje wel uit.  Morgen moeten we al weer vroeg op, want we gaan o.a. de tweeling Naomi en Mary bezoeken. Aangezien mijn koffer propvol met kleding voor ze zat is dat wel heel bijzonder.  Het enige nadeel is dat we om 6:30 uur al opgehaald worden en dat het ongeveer 6 uur rijden is om daar te komen.  Wordt wederom een lange dag, maar ik denk wel heel bijzonder. Uiteraard zal ik daar uitgebreid verslag over doen.

Lala Salama (welterusten)
Allegonda

1. Eline:
    11 februari 2020
    Leuk!! Veel plezier!
  2. Stella:
    12 februari 2020
    Fijne tijd daar! Geniet van alles!
    X
  3. J. Vries:
    16 februari 2020
    Een bijzondere reis Allegonda. Lijkt me soms ook wel lastig, zoveel kinderen die wel wat kunnen gebruiken maar nooit genoeg bij je. Fijn dat je dit met je dochter kan delen en doen. Ben benieuwd naar al je verhalen!